Nieuwsbericht
Image-1.png Image-2.png Image.png
 
Bestuur

Opruimdag en klusjes

Nieuws afbeelding 19-8-2023
Klus-/opruimdag op HC Derby
We maken ons klaar voor het nieuwe seizoen. Zaterdag 19 augustus staat in de agenda als de dag om de club weer speelklaar te maken. 

Achter de schermen zijn al veel commissieleden bezig met het maken van het trainingsschema, het regelen van managers, coaches, trainers, lijncoördinatoren, maar ook met de bestellingen en voorbereidingen voor in de keuken. Kortom, veel werk achter de schermen. We zijn nog niet helemaal klaar, maar dit wordt allemaal naast werk en gezin gedaan, in de spaarzame vrije uren. Het lijkt soms zo vanzelfsprekend, maar vergis je niet, er gaat vaak meer tijd in zitten dan je denkt. En dat is niet erg, want we doen het met liefde, maar ook wel eens goed om je te beseffen.

Iets wat ook niet direct zichtbaar is, is dat het dak afgelopen zomer volledig vernieuwd is, de afzuiging in het clubhuis is aangepakt en bovendien komen er binnenkort zonnepanelen op. Kortom, langzaam maar zeker wordt het clubhuis opgeknapt en we zijn ook al vergevorderd met de gemeente om het voorterrein eindelijk goed aan te pakken. 

Tot die tijd is er nog van alles te doen en moeten we het clubhuis, ‘ons Derbyhuis’, eens in de zoveel tijd goed opruimen. En dat is gebeurd! De bestuurskamer is opgeruimd, de tafels zijn geboend, kasten zijn helemaal uitgezocht, deurklinken zijn vastgedraaid, de picknicktafels zijn gereinigd, net als de banken en het terras, deuren geverfd en diverse containers opgeruimd. Zo is de container met hockeymaterialen ook uitgemest en weer keurig opgeruimd en ingericht. Hopelijk blijft dit ook netjes. Net als thuis wil je je huis, schuur en garage glad hebben en netjes houden, zodat je overzicht behoudt.

Het was al met al een zeer productieve dag, waarop veel werk is verzet. En uiteraard is er ook veel gelachen. 

Er moet nog wel een aantal klussen gedaan worden en wellicht heb je na het lezen van dit berichtje ook het enthousiasme om te komen helpen. Dit gaan we in de komende weken vooral in de avonden doen. Het moet voor 2 september, de start van de competitie, allemaal gerealiseerd zijn. 

Zo moeten er nog diverse nieuwe tl-bakken worden opgehangen met energiezuinig LED-licht, er moeten deurtjes voor achter de bar worden gemaakt, plafonddelen moeten worden teruggeplaatst, plankjes opgehangen et cetera. Kortom, alle helpende handjes zijn hard welkom!
Mocht je nu een karretje hebben om nog wat rommel weg te brengen? Een klein rondje stort is ook wenselijk. Zo moeten er twee koelkasten uit de containers weggebracht worden en ook nog wat andere rotzooi uit containers mag weg. Ook sterke vrouwen en mannen kunnen we goed gebruiken. 
Geef je hier even voor op bij Patricia, de secretaris: [email protected].

Rest ons nog een verzoekje van de klussers en opruimers: Ruim je eigen rotzooi op! Hou ons Derbyhuis netjes en schoon!

Reacties

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws

Gerelateerde nieuwsberichten

verstopping

Contact

Adres
Middellijn 3
3335 KC Zwijndrecht

Postadres
Postbus 347
3330 AH Zwijndrecht